Jaglanka z musem brzoskwiniowym i cynamonem

Monica 12 Comments


Śniadanie w tygodniu to nie jest moja ulubiona pora na zasiadanie do stołu. Zdecydowanie wolę porę popołudniową, gdy cała rodzina jest już w domu. Dlatego śniadania jem sama i zazwyczaj nie mam czasu na dłuższe czasowo eksperymenty. Polecam Wam więc takie oto szybkie śniadanko na bazie zdrowej i pysznej kaszy jaglanej!
Składniki dla 1 osoby

1/3 szklanki suchej kaszy jaglanej
cynamon
1 brzoskwinia
dżem,mus lub konfitury brzoskwiniowe
czekolada gorzka
amarantus ekspandowany

Kaszę gotujemy do momentu aż cała woda zostanie wchłonięta. Wykładamy do miseczki i podajemy z pozostałymi składnikami.

Smaczego!

12 komentarzy:

  1. ostatnio bardzo polubiłam kaszę jaglaną na słodko. pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie i zdrowo :) u mnie też dziś kasza jaglana tyle, że z malinami

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe i pyszne :)
    Zapraszam do siebie - www.jedzrosliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takimi dodatkami musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam :) bardzo fajna wersja jaglanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie nasze smak!! :D Zjadłybyśmy z dziką rozkoszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje serdecznie wszystkim za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak z musem brzoskwiniowym to coś dla mnie, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasza jaglana bardzo zdrowa ale czasami czuję w niej goryczke nie zawsze :) pysznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda, Ruda dziękuję Wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i apetycznie podana kaszka na śniadanie, od razu robi się weselej na duszy :)

    OdpowiedzUsuń